UBA Bouw

Vertrouwen en persoonlijkheid middels nieuwe website

Over de klant

Een passende website voor een groots bouwbedrijf.

Als een van de grootste bouwbedrijven in Nederland biedt de website van UBA een belangrijk contactpunt voor partners en klanten. Webshake kreeg de opdracht om een volledig nieuwe website te creëren die beter aansluit bij de persoonlijkheid en expertise van het bedrijf.

Onze aanpak richtte zich op het centraal stellen van de mensen achter UBA en het creëren van een inspirerende online omgeving die hun geest en kwaliteiten weerspiegelt. Door een mix van innovatief ontwerp en authentieke storytelling zorgen we ervoor dat UBA’s nieuwe digitale aanwezigheid niet alleen opvalt, maar ook een sterke connectie maakt met hun partners en klanten.

Wat we deden

Kunde en persoonlijkheid in de schijnwerpers

We hebben een intuïtieve en boeiende gebruikersinterface ontworpen die de mensen achter het merk benadrukt met levendige fotografie en video.Dit alles opgezet in een op maat gemaakt WordPress-thema, waarmee UBA zelfstandig hun content en website eenvoudig kan beheren, en hen volledige controle geeft over updates en aanpassingen.

Middels een heldere navigatie flow, duidelijke informatieve pagina’s en uitgelichte Call to action elementen helpt de website bezoekers nu in het vinden van de juiste informatie. Het gebruik van het WordPress-thema stelt UBA daarnaast in staat al het content beheer van de website zelfstandig uit te voeren.

Van fotografie tot website

Een greep uit de deliverables voor UBA

Het resultaat

Meerwaarde voor UBA, haar partners en klanten

De vernieuwde website biedt UBA nu een krachtig platform dat zowel intern als extern van grote waarde is. Voor UBA-medewerkers betekent het een efficiënter systeem voor contentbeheer, waardoor ze eenvoudig en snel de website kunnen bijwerken en relevante informatie kunnen delen.

Voor klanten en partners is de website nu een toegankelijk, betrouwbaar contactpunt waar ze direct inzicht krijgen in UBA’s expertise, projecten en unieke werkwijze. De verbeterde structuur en visuele storytelling zorgen ervoor dat bezoekers zich verbonden voelen met het bedrijf, wat de samenwerking versterkt en nieuwe zakelijke kansen opent.

Meer cases

Meer informatie over deze case?

Vragen over deze case of onze manier van werken? Een van onze teamleden legt je graag meer uit.

Neem contact op